Patient Experience

Ние сме очна болница посветена да креира позитивни искуства за вас, нашите пациенти! Ние одиме подалеку од само одлични медицински резултати и решение за вашиот проблем. Нам ни е важен и начинот како тоа го правиме за вас да помогнеме да се чувствувате подобро. Секој од вас е уникатен и ние му приоѓаме индивидуално со решение адекватно и единствено само за него. Нашата грижа за ва започнува уште пред да се стретнеме во нашата болница. И не завршува кога ќе си заминете. Ние во континуитет сме посветени на вас и вашите потреби.

Ние se грижиме за вас како што се грижиме за нашите блиски.

За таа цел, го формиравме и Patient Experience Office (Центар за искуство на пациенти) кој функционира веќе неколку години и е прв од ваков вид во регионот. Преку овој центар болницата активно ги следи и аплицира најновите науцни знаења и пракси во здравствениот менаџмент. Тимот на професионалци од областа на здравствениот менаџмент, комуникациите, дигиталниот маркетинг и медицината, секојдневно ги креира, предлага и спроведува стратегиите и програмите, коорднинирани со клиничкиот дел од болницата, со што креира позитивна атмосфера и искуства за вас, нашите пациенти. ienti.

Ние веруваме дека:

 “Луѓето ќе заборават што сте кажале и што сте направиле, но никогаш нема да заборават како сте направиле да се чувствуваат.”- Maya Angelou


Д-р Весна Чадо,
Извршен директор

„Ние разбираме што им е потребно на пациентите и знаеме како тоа да го направиме. За доброто на сите.“ – Д-р Весна Чадо


Марија Ѓуровиќ
Христина Ристовска
Маја Муратовска Чанговска
Стефани Неделкова
Весна Спироска
Александра Коларска
Флутра Османи

„Систина Офталмологија“ во услови на Ковид-19

Во услови на КОВИД-19 превземавме дополнителни мерки и активности за итна интервенција, преку олеснување на комуникацијата и континуитет во грижата на здравјето на очите на своите пациенти, како и комуникацијата помеѓу своите вработени.

  • Формиравме Кризен штаб за носење на брзи проценки и одлуки во врска со нашето работење
  • Ја променивме организацијата на работа на персоналот да одговори на итноста на интервенциите

Дел од медицинскиот и административен персонал го поделивме во тимови кои што се ротираат согласно со претходно направен распоред, додека дел од немедицинскиот персонал ги обавуваат своите работни задачи од дома. Тимските состаноци секојдневно се одвиваат онлајн за целосна координација и мотивација заеднички да издржиме и да си ја споделиме позитивната енергија.

  • Го адаптиравме нашето работно време согласно со препораките за кое што објавуваме редовно известувања.

Нашите болници во Скопје и Битола работат само во една смена и направивме пренасочување на пациентите од нашите болници во Тетово и Гостивар во Скопје.

  • Воведовме Протокол со превентивни препораки за итните пациенти за да се чувствуваат безбедно при обавување на прегледот/интервенцијата

Овој Протокол се однесува на задолжително носење маска, одржување лична хигиена, ограничен влез, ограничено движење низ болницата, задолжително поминување на безбедносната контролата од медицинскиот персонал на влезовите – се тоа во насока на превенција на заштита на сите пациенти и медицинскиот персонал. Дел од овој Протокол е задолжително правење на анкетен лист при закажување на секој пациент.

  • Воведовме посебни Протоколи за носење на заштитна опрема и дезинфекција на медицинскиот, немедицинскиот персонал и просториите

За медицинскиот песонал беа обезбедени заштитни маски, заштитни очила, визири, ракавици, заштитни мантили за еднократна употреба и истите ги фрлаат или ги дезинфицираат на крајот на работното време. Просториите редовно се дезинфицираат пред и после секој пациент. Внимаваме на редовно одржување на хигиената за заеднично добро.

  • Отворивме бесплатна телефонска линија за консултација со очен доктор +389 72 268 874 која стои на располагање секој ден од 08:00 до 20:00 часот.

Сите оние кои имаат потреба од консултација, совет, терапија или имаат итна состојба, може да се јават на овој број и да се консултираат со наш офталмолог. Достапен е за телефонска консултација, SMS, Viber и WhatsApp.

  • Креиравме секција на нашата веб страница на тема КОВИД – 19  кој содржи корисни информации за нашите пациентите

Ќе прочитате препораки за вирусот и неговата поврзаност со очите; препораки за сопствена заштита и заштита на децата како и совети како да го надминете стресот во овие отежнати околности. Веб страницата секојдневно се ажурира со најнови, релевантни и проверени информации.

  • Секојдневно објавуваме корисни информации и сме достапни за нашите пациенти на нашите профили на социјалните медиуми – Facebook, Instagram, Twitter

Споделуваме транспарентно слики од нашиот персонал кој се труди да им овозможи на пациентите најдобра услуга и решение на нивните очни проблеми, а се тоа во насока на обострана заштита. Споделуваме корисни информации за очните состојби, позитивни и мотивациони мисли за како лесно да го поминете овој период, како и искуства на пациентите за нивните операции во овој период. Пациентите постојано не контактираат и заеднички комуницираме.

  • Започнавме со проектот „Советувања од дома“

На сите оние кои што се дома и кои што ги интересира за нивниот очен проблем, организираме он-лајн советувања со одредена тематика и со доктор офталмолог, каде што може да го прашаат било што ги интересира и какво е нивното решение

  • Обезбедивме континуирана грижа за наши пациенти

Ова е нешто што го правиме од самото наше постоење, но за да се намали движењето на пациентите, се контактираат од нашите доктори и медицински персонал во однос на тоа како се чувствуваат, дали треба да им се промени терапијата и кога да дојдат за контролен преглед. Во оваа група спаѓаат и оние пациенти кои што за нивна заштита да примаат одредена терапија или да се оперираат.

  • Пациентите може своите извештаи да ги добијат во електронска форма

Заради лимитираното движење, како и досега, пациентите може да го контактираат нашиот тим за да им го испратиме нивниот извештај по електронски пат.

  • Покажавме солидарност за социјално загрозените категории на население

За време на КОВИД-19, вработените на болницата ја манифестираа својата солидарност со прехранбени пакети и облека наменети за најзагрозените семејства во повеќе општини низ Македонија, како и преку центрите на Црвениот крст .

Тимот на професионални од Patient Experience Office заедно со водечкиот медицински тим на доктори и медицински сестри, развива стратегии и воведува практики согласно најновите научни истражувања за дигиталните трендови на пазарот на медицински услуги.   

Новости

Најдобрите практики на „Систина Офталмологија” во услови на КОВИД-19 потврдени во студија случаи заедно во групата со медицинската школа Стенфорд, Бостонската болница и здравствениот систем Џон Хопкинс

За време на КОВИД-19, „Систина Офталмологија“ воведел четири столбен модел…
Повеќе